Blogger Layouts
kejar cita2 sebelom kejar cinta..

Sunday, June 6, 2010

akhirnyer tutup jua facebook..


hari ni..
aku dah off facebook
sebenarnye dah lame aku nak buat demikian
tp hati lom terbukak
skang timing dah sampai kott...
so OFF...

aku ingat lagi
dulu aku sgt aktif sgt friendster
tiap2 hari aku bukak
kwn2 kt friendster pn lebih kurang 500 lebih
tp malangnyer 1 day
bila aku nak log in
tiba2 friendster aku kena block
x taw kenapa
mase tu frust jugak
sebab dlm tu ade mcm2
aku ade blog kt friendster tu
selalu tulis kisah aku dlm tu
tp skang dah xley..
keboringan pon melanda lah diriku
kwn2 lain sonok jer dgn facebook
aku jugak kesepian

waktu tu aku lom sign up lg facebook
entah memang x minat
walaupon kawn2 ckp sonok
tp hati aku lom terdetik utk wat facebook
lagipon pada mulanyer kakak aku x bagi
takot aku hanyut ngn facebook
sampai x ingat nak stady

tp lastly aku boring sgt
nak on friendster da x boley
aku pon mulalah berjinak-jinak ngn facebook
aku pujuk kakak aku
untk tlg sign up kan
akhirnyer dier setuju
dan mulalah aku aktif ngn facebook nie

paling aku terharu
bila someone yg aku syg suatu ketika dulu add
sapelagi kalo bukan dier
aku mula2 x nak approve
tp last2 approve jugak
lgpon niat just nak kawan jer
bukan nak kapel balik pon
dier kan da de owg baru

tp sekarang aku dah delete pon dier
bukan ape..
aku just nak lupekan everything
antara aku ngan dier
now dunia kami dah berbeza
masing2 da move on..
memg syg nak delete
tp maybe mase tu aku sakit hati sgt kott
kpd si dier
sowi byk2
apepon thanks untk sebab sudi add aku dulu

sekarang aku off facebook jap buat seketika
bukan sebab nak focus pada exam
dan bukan jugak sebab israel
tp entah lah...
hati aku da xde pada facebook..
insyaallah 1 days
kalo aku rase nak on balik
aku akan on
n cari2 semula kamu2 semua
even aku dah off
aku xkan lupe kengkawan kt facebook
thanks sebab sudi add n approve
akan ku ingat korang selalu..

p/s: sowi for everthing

6 comments:

  1. da tutup fb tu,
    jgn lupe ep0l lak ye....
    nnti da x ingt wajah ep0l mcm mne....
    hehehehe

    ReplyDelete
  2. ingat lagi epol
    don wori
    x lupelah...
    u tetap dekat d hati......
    hahhahahaha.......

    ReplyDelete
  3. terharu?...
    hmm ley cayer ke atuk>
    i don believe lah......
    hahhahahahaha.........

    ReplyDelete
  4. alah.......
    kurg asam nye cucu ni......
    sempat lg perli tu.....
    xpe2....

    ReplyDelete
  5. atuk kan byk idea..
    x mau lawan cu ker?..
    hehehehe.......

    ReplyDelete