Blogger Layouts
kejar cita2 sebelom kejar cinta..

Friday, June 4, 2010

aku dan family..





in my family...
juz ade?..
ayah
mak
abg
abg die
kakak
n last aku...

andai abg2 aku masih ade
mest family aku jd lg besar
tp tuhan lebih sygkan diorang..
jd pasrah jelah ngn idup...

ayah aku ni sgt garang
waktu kecik2 dulu pantang buat silap
konpem kena marah
tp bgs jugak grang ngn kitaowg
alhamdullillah jd jugak bdk2 baik
paling aku terharu
bila ayah x jemu2 antar aku pegi scolah
dr kecik smpai form 5
bila balik scolah jer mesti ayah aku amek
jd xde harapanlah aku nak p melencong

emak aku pon garang jugak
tp kalo ayah marah
selalu mak lah yg jd back up
kalo nak ape2 pon selalunyer mintk ngn mak
konpem dapat
just ckp jer
tp jgnlah benda2 mengarut
mak x suka sgt kalo aku merayap
paling tidak pon kuor p umah kwn2 yg dekat jer
that why aku byk spendtime mase kt umah jer

abang sulong aku ni mcm ayahku
garang jugak tp jiwanyer mudah tersentuh
aku x rapat sgt ngn dier
mybe sebab umor aku ngn dier jaoh kott
tp okew lah
anak dier comey sgt
ank sdare aku jugak
sgt nakal n ganas

abg die aku lak same mcm aku
x garang
paling mudah di bawa berunding
cuma aku kecian kt abg aku nie'
x abis2 dengan ujian idup
kalo aku kt tempat dier pon
x tertahan jugak dibuatnyer
apepon aku doakan yg terbaik untk dier

ni lah satu2 nyer kakak yg aku ade
pun garang jugak
tp kdg2 boley di bawak sembang
selalu jugak share citer ngn dier
kalo ade x kena mesti aku kena marah
kdg2 tension jugak
tp nak wat camne
da aku adik
kena time nasihat kakak

pasal aku entahlah
susah nak ungkapkan
sape yg kenal dier taw lah aku mcm mane
teros trang aku bukan yg jenis straigt to the point
n suka pendam
kalo da x tahan bawu citer kott..
apepn i need spirit to be more better..

No comments:

Post a Comment