Blogger Layouts
kejar cita2 sebelom kejar cinta..

Saturday, June 5, 2010

kenangan di uitm machang..




kalo sebut sal kenangan sgt banyak
walaupn duk kat sini untk 1 year jer
tp sonok lah jugak
macm2 kenangan pahit dan manis

yang manis nyer..
bila dpt kwn2 yg happening n heppy go lucky
dan lecturer yg sporting2
kdg2 lecturer pon ley jd kwn

sal kwn2 aku da byk story kt post2 sebelom ni
sal lecturer bg aku seme baik2
kalo bab cary mark ley di bawak berunding
diorg layan students mcm adik ngn anak2
jd x rase tension sgt bila blajo
semangat makin membara adelah..
heheehhe...

aktiviti kt uitm machang ni banyak
tp aku jarang join
bukan ape..
kalo join pon memanglah dpt kupon
tp aku tetap kena duk umah sewa jugak
sebab alasan uitm ckp dak degree seme matang2..
so kena blajar idup berdikari.
baik duk kat bilik jer
tido lg best kott
tp kalo aktiviti2 yg grand punyer aku joinlah
hmm rugi kalo x join
bila lagi nak rase kan,,
paling best fesko ngn festa rayer

pengalama pahit lah
ape lagi kalo bukan masalah air ngn elektrik
aduyai..tension di buatnyer
bayangkan air hari2 xde
ape lagi mase musim exam..
terpaksalah kami p pi
n menetap di sana utk seketika
memang dugaan yg xkan aku lupe
harap2 kt kampus kb nanti
xdelah masalah2 ni seme..
x sanggup dah rase benda same..

No comments:

Post a Comment