Blogger Layouts
kejar cita2 sebelom kejar cinta..

Thursday, June 3, 2010

kwn2 kesayangan


zuren
roomate yg aku paling syg...
dier baik sgt...
even kdg2 ade something pelik yg dier buat..
tp mugkin dier ade reason yg tersendiri..
dier happening ng happy go luckly..
cayang kamo puyeen...

faradila
dila ni aku anggap mcm kakak..
bukan sebab umornyer..
tp kematangan yg ade pd dier..
dier byk bg nasihat..
kalo aku ade poblem..
dier ade bg aku semangat..
thanks dila...
love u my sis...

zati
dier ni bg aku kelakar..
even suka membebel,.
tp sonok dengar suara dier..
dier jenis lurus ckt..
mudah percaya kalo ckp ape2...
dier ni sgt bersungguh kalo benda yg dier minat...
moga2 dier dpt cinta hatinyer yg dicari-cari...
aminnnn......

suhana
sue ni jenis yg heppy2...
sonok kalo sembang ngan dier...
n share something..
maklumlah aku nagn dier ade pengalaman yg same..
putus cinta...
haahahhaaa...
tp kalo sue bad mod..
memg takot aku nak tegor..
takot dier marah..
so bg dier cool dulu,,,
apepn dier sgt comey(awek kelantan)..
manis jer...

farah shahida
ni pn kakak jugak...
tp kakak ni manja ckit..
susah nak majuk ngn dier..
dier yg akan ngajuk dulu ngn kita...
dier sgt comey..
bakal pakwenyer engku..
mak engku lah dier bila tua nanti...
hahaahahah...
moga berkekalan jodohnyer...

jono...
mesti jono marah kalo x tulis sal dier...
jono ni pon manja jugak...
cpat feelingnyer terasa..
maklumlah ank bongsu..
dier scandal aku...
dlm fb jer...
dier ni rajin tp kena suh byk kali...
n kena bg upah dulu...
apepun jono...
even ade owg x suka kamu...
pae ade di sini..
yg masih sygkan kamu...
jgn sedih2...

aku sayang diorang sgt2...
forever n ever...
sampai bila2 pon aku xkan lupe diorg...
yg byk buat idup aku jd heppy...
thanks a lott my fwend..

2 comments:

  1. huhuhu...haru sungguh kawan2 aku nie...suma duk tulis sal friendship..nk wt gak tp x tau ag bila..huhuhu

    ReplyDelete
  2. tu tandenyer saya sayang kamu2 smua...

    ReplyDelete