Blogger Layouts
kejar cita2 sebelom kejar cinta..

Saturday, June 5, 2010

scola V matrik..

thanks kpd sape2 yg sentiasa ade untk aku
at least dpt kurangkan kebosananku ni
bila aku bosan diorg dtg senyumkan aku
bila aku sedih diorg x henti2 bg aku semangat
bila aku heppy diorg turut heppy utk aku

katanyer diorang sentiasa ade untk aku
untk dengr ape saje sal aku
aku apreciate sgt2

tp bila pikir balik
org yg aku maksudkan nie
mcm kelakar lah plak
sebab dulu x rapat sgt pon
skang jer diorang byk ambik berat sal aku
kpd insan2 nie
aku doakan moga 1 day
diorang akan ketemu dngn someone
yg baik mcm mereka jugak(amin)..

merekalah calon2 kwn forever..
insyaallah aku x lupe ape saje nasihat diorang
mase aku down,frust..
diorang byk bagi aku spirit..

hmm x lupe jugak buat someone
yg selalu sakitkan hati aku
mungkin dier x sengaja kot
tp d kala aku sedih
kdg2 dier byk jugak bantu aku
thanks..

tanpe kamo2 munkin aku x sekuat nie
luka dalam xde owg taw..
kamo memg kwn2 yg paham dgn life aku.

kpd ucop, epol n chair :pae hargai our frendhip..moga kamo2 tetap jd kwn pae sampai bila2...

2 comments:

  1. amin...

    ep0l p0n sme gak......
    jgn putus kn ikatan persahabatan kite ek...

    ReplyDelete
  2. okew..
    insyaallah...
    pae memg syg frendship..
    don wori..
    epol tetap dlm ingatan 4ever........

    ReplyDelete