Blogger Layouts
kejar cita2 sebelom kejar cinta..

Sunday, June 20, 2010

selamat hari bapa...


selamat hari bapa buat ayahku...
jasamu xkan ku lupe sampai bila2...
dari aku kecik sampai aku besar
ayah sentiasa ambil berat sal aku..
even kdg2 ayah aku nie garang..
at least dier ade reason knp dier garang..
masih ku ingat lg suatu ketika dulu..
hari2 ayah aku antar aku ke sekolah..
semata-mata nk tengok aku berjaya dlm idup..
alhamdullillah...
even waktu tu aku byk main..
hingga satu mase dulu aku pernah gagal..
tp sekurang-kurangnyer aku still lg berjaya...
sampai lah ke tahap sekarang..
ape saje yg aku mintak...
ayah aku pasti akan cuba sedaya upaya
untuk pastikan aku,kakak,ngn abg dapat segalanyer..
selamat hari bapa ayah..
adik janji akan belajar rajin2 sampailah grad nanti...'
akan ku hadiahkan kejayaan untk ayah dan ibu..

No comments:

Post a Comment