Blogger Layouts
kejar cita2 sebelom kejar cinta..

Saturday, June 5, 2010

selamat hari lahir ke-20




ni special buat sowang kwn aku nie
ari ni birthday die
owg dah lame dah masuk alam 20-an
dier bawu nak masuk.
kecian2...
hehehhee..

apepon jono...
u alwayz in my heart
sowi erk kalo sebelom2 nie
aku ade wat salah
maybe dalam x sedar kot..
manusia mane yg x wat silap kan..
forgive me for everything

sem depan kitaowg dah x duk sekali
mak dier suh dier duk umah
jimat kos kot
maklumlah duk umah sewa belanja tinggi
so kpd dier
aku harap sgt
yg dier x lupe aku
aku sayang kamoo..
jempot2 lah lepak umah kitawg
kehadiranmu amat ku nanti2..

byk memori antara aku dan dier
aku suka bila tengok dier heppy
sebab bg aku life dier sgt komplicated
kdg2 kalo dier ade masalah
selalu share ngn aku
at least bila dier nangis
aku ade untk teman dier
itulah air mata seorg sahabat kpd sahabat

nasihat aku kpd dier
even apepon jadi dlm life
jgn sesekali give up
kdg2 memg kita akan rase down sgt
sebab semangat ilang
tp jgn jadikan tu halangan
nak berjaya bukan suatu yg mudah
usaha.doa dan tawakal jd pegangan

andai kamu x berjaya sekarang
x bermakne perjuanganmu akan terhenti di situ
teruskan usha
insyaallah kejayaan akn jadi milikmu
setiap owg akan mengalami kegagalan sebelom menang..
so tabahkan hati mengharungi ape saje rintangan

ni da masok alam 20 nie
moga aku akan jupe ngn jono yg bawu..
jono yg rajin,x byk main,and focus pd future...
bukan jono yg dulu lagi...

moga kamu sentiasa d murahkan rezeki
dalam ape saje yg kamo lakukan
aku syg kwn2 aku..
especially kwn2 yg aku rapat..
mcm jono...

itu jer yg dapat aku coretkan untk dier
moga kamu sudi membacanyer........

No comments:

Post a Comment