Blogger Layouts
kejar cita2 sebelom kejar cinta..

Saturday, August 7, 2010

impian..

actually byk yg aku nak capai dalam idup nie..tp aku x pasti sama ada aku mampu capai atau x ape yg aku inginkan....bukan semeu benda yg kita nak akan jadi milik kita...segalanya hanya tuhan yg menetapkan...

first...
aku nak sgt berjaya sampai menara gading...sekarang aku masih lagi dlam perjalanan menuju ke puncak itu..alhamdullillah sepanjang setahun aku d sini, aku sentiasa dapat yg terbaik dlm peljaran..tapi apakah mungkin yg terbaik itu akan berpanjangan?....aku tidak pasti, kerna kehidupan d sini serba sedikit membuat aku seperti kehilangan sesuatu....tidak byk mase aku habiskan dengan buku...then bila mood stady aku dtg,,tiba2 jadi hilang....mulai saat nie...insyaallah after aku pergi kb mall ngn jonor, aku akan baiki balik kelemahan aku....aku x mahu terkandas dalam pelajaran sebab aku x fokus....aku x nak sia2 kan harapan mak ayah aku....aku syg diorang sgt2...aku x nak kena marah lagi mcm dulu gara2 x perfom baik dalam belajar....aku mintak moga allah berilah aku peluang untk aku cari balik ape yg hilang dlm diriku ni....moga2 aku grad dengn kejayaan yg sememangnyer dari kecik menjadi cita2 ku...amim...........

2nd...
aku nak bahagia mcm mane owg lain pon bahagia....now aku dah ade cinta hati bawu...dan moga ianyer berpanjangan dan bukannyer 1 perrmainan lagi....tp apakah mungkin ianya jadi kenyataan?...aku akan cuba untk jaga hati owg yg aku syg and jadi yg terbaik...seyes ly bukan mudah utuk aku benar2 jatuh cinta,, tp mudah untk aku hilang perasaan suka tu pada owg...bila aku ckp aku syg pada seseorang, bg aku dierlah yg ade dlam idup aku...tiada yg lain...moga org yg aku maksudkan akan bace entry nie..cuma yg aku harapkan, jgn sesekali buat aku sakit hati,,,sekali dua aku still lagi boley sabar n aku akan time ape saje kelemahan dier sebab aku taw dlm idup nie memag x pernah lekang dari wat silap...aku pon kdg2 wat silap jugak...by the way, same2 lah jaga hati masing2 kalo nak hubungan tu kekal berpanjangan....cintaku bukan utk dipermainkan, dan aku x kan mainkan hati owg jika owg tu benar2 jujur......

lain2 yg aku nak cpai dlm idup. i will continue later....for now , i;m off fb buat seketika...kerna byk benda yg buat aku sakit hati ngn fb buat mase nie....

No comments:

Post a Comment