Blogger Layouts
kejar cita2 sebelom kejar cinta..

Saturday, August 28, 2010

situasi........

aku pon kdg2 x pahan ngn situasi sekarang,,,
nmpknyer keadaan makin parah
aku x nampak jalan penyelesaian yg terbaik....
ape pon moga2 diorang x ikot jejak aku..

bila jadi keadaan mcm nie,
teringat lak kisah aku ngn musuhku
yg sampai sekarang aku still lagi xley nk maapkan dier atas ape jadi...
nk wat camner hati aku still ckp tidak utk dier
biarlah aku ngn musuhku jdi mcm ni forever...
tp x nk lah sape2 jadi mcm aku jugak..

buat kwn2 ku sekarang yg dilanda masalah....
buatlah mane yg terbaik...
sometimes kita xkn dpt puaskan hati org...
aku doakn yg terbaik utk mereka
yg penting dlm ape pon situasi sekarang,,
aku sentiasa ade untk kamu....
tabahkan hati,,
mintak petunjuk dari- nya...

~aku syg kwn2 ku kerna kamu semualah pengubat hati selain keluarga dan kekasih~
fwend forever...

No comments:

Post a Comment