Blogger Layouts
kejar cita2 sebelom kejar cinta..

Friday, June 4, 2010

cinta baru?...no komen...


bermulanyer d sem 1..
1 panggilan yg ak dpt..
katenyer nak berkenalan..
tp waktu tu ak memg x layan..
sombonglah jugak...
prinsip idup aku kan x suka lyan owg yg x kenal..

lepas pade tu da x contact...
baru2 nie tercontact balik...
smpai sekarang still lg berhubung...
dier ckp aku ni sombong...
sombong ker aku?...
hehehhe...
agaklah kottt...

byk jugak citer aku dgr sal dier..
dier ni ramai awek...
maklumlah owg nakal...
tp gitulah aku x kenal sgt dier...
jupe pn kdg2 jer...

skang dier ckp dier single...
aku pon single...
tp gitulah...
ade jugak dier ajak kapel...
aku pernah jugak ckp x nak...
maklumlah hati ku hancur lagi...
kwn2 jelah jd ubat...
andai kate ade jodoh aku ngn dier...
doa2 lah untk aku yer..
moga kali ni cinta aku forever...
huhuhu...

tp bila dah kenal...
dier okew jer...
kdg2 wat lawak jugak...
boley heppy kan aku...
hope dier iklas lah kwn ngn aku...
ak x suka owg nak main2...

kawan2> doakan aku yer moga temui cinta yg sejati dan benar2 iklas dr insan bernama lelaki..

No comments:

Post a Comment