Blogger Layouts
kejar cita2 sebelom kejar cinta..

Friday, June 4, 2010

hepy ngn life skrang.......

masa silih berganti...
aku pernah gagal dlm idup...
plg aku xley lupe mese kt matrik....

kat sane pencapain akademik aku sgt mengecewakan.....
tp alhamdullillah sem 2 lebih baik ckit...
nak kate sebab cinta x jugak....
mungkin first time aku pisah ngan family..
ape lagi aku duk jaoh di utara...
pengaruh kwn2 yg suka tido..
jd aku pn balik kelas kompem tido...

menyesal jugak bila terkenangkan balik...
semuanyer jd hancur...
cita2 aku nak jd akauntan@penyarah accounting...
dr sekolah lg...
tp disebabkan tidak ade peluang...
aku pilih bidang bisnes...
okewlah jugak...

1st time aku jejak kaki ke uitm ni utk belajar sungguh2.....
aku dah x nak main2....
skang mase utk aku bangun balik
syukur sgt sebab tuhan masih sygkan aku...
tuhan masih lagi bagi aku peluang dan ruang utk berjaya...
dengan berkat doa mak ayah,kwn2...
sem 1 dan sem 2 aku dpt anugerah dekan....
heppy sgt,...
aku x pernah terpikir utk dpat semua tue...
tp dah rezeki aku..
aku heppy x terkata...

aku harap sem3 ni kejayaan still lg menjadi milikku...
aku janji x kan sia2kan peluang yg ade...
selagi ade mase aku akan tuntut ilmu sebanyak mugkin...
ya allah...
kuatkanlah hati dan imanku...
utk teros melakar kejayaan d menara gading ini...
semua ini sebgai adiah aku kpd mak ayah......

No comments:

Post a Comment