Blogger Layouts
kejar cita2 sebelom kejar cinta..

Monday, June 7, 2010


firstly aku nak mintak
for everyone
bukan niat aku nak keadaan mcm nie..
aku bukan yg jenis straight to the point
aku juga bukan jenis yg suka wat owg lain sakit hati
aku cuba jaga hati owg lain sebaik mugkin
sebab aku syg semua owg yg ade kt dunia
kecuali musuhku
yg tu forever pon aku xkan sayang..
biarlah owg nak kate aku kejam pon
tp seyesly ape yg musuhku wat sampai bila2 pon x ilang...

tp kenapa erk kdg2 owg susah nak mengerti
aku pon ade hati jugak
even jiwa aku nie lembut
tp sometimes ade jugak mase lukanye..
konpius aku ngn idup nie..
adekah sebab aku terlalu ikot emosi
adekah sebab aku nie ego
n adekah sebab aku ni jiwa sensitif??...
selalu persoalan2 tu yg selalu singgah kt fikiran aku
bila something bad happen

namun aku akui aku memg mudah tersentuh
even kdg2 aku x tunjuk
tp bila da x tahan kdg2 aku lemah jugak..
owg susah nak paham aku..
sebab aku pon susah nk paham owg lain..
makin aku cuba lawan perasaan
makin aku jd lemah
apepon maaflah kepada sape2 yg de terasa hati
aku bukan sengaja...
insyaallah 1 day
moga Allah bg aku kekuatan

aku just doakan yg terbaik dlm idup aku
mahu pon jugak idup owg lain.

No comments:

Post a Comment