Blogger Layouts
kejar cita2 sebelom kejar cinta..

Tuesday, June 8, 2010

benci sangat...

nesti owg tertanya-tanye kan
ape yg aku benci nie..
sebenarnyer bukan manusia pon..
tp sejenis binatang yg aku memg anti

sape lagi kalo bukan sang lipas..
hmm dari kecik sampai sekarang
aku pantang tgk lipas
x kisahlah lipas tu duk jaoh dari aku
aku tetap akan suh sape2 bunuh lipas tu

sebenarnyer ade sejarah ngn sang lipas nie
itu yg buat aku jadi fobia
ape lagi ngn lipas terbang
kalo kat umah
selalu mak yg jadi mangsa kena bunuh lipas
paling pelik tue
bila sekali aku nampak lipas
pergi mane2 pon mesti ade dier
selagi aku x nampak mayat lipas nie..

kadang2 kalo mase pose pon
aku xley tgk apelagi makan buah kurma
bukan sebab x suka
tapi kelihatanyer lebih kurang mcm kaler lipas
selalu aku akn suh mak aku
alihkan buah kurma tu kat tempat lain
kalo x,konpem x mkn lah aku..

memag tension sgt ngn lipas
owg seme pelik aku takot lipas
katenyer lipas tu kecik je kot
diorg x taw aku ni mcm mane
kalo dah benda aku x suka
forever pon jgn haraplah aku suka....
memg byk effect lipas ni kat aku..
i really2 don like...

4 comments:

  1. moga pnjg umo lipas2 tu nnti......
    haha~

    ReplyDelete
  2. jahtlah epol nie...
    bukan nak tlg selamatkan pae..huhuhu

    ReplyDelete
  3. buat ape slmt kn pae......
    slmt kn lipas lg bgus.....
    haha

    ReplyDelete
  4. jahatlah epol nie..
    x mau kawanlah...
    -pae-

    ReplyDelete