Blogger Layouts
kejar cita2 sebelom kejar cinta..

Friday, June 4, 2010

hati...


mlm ni terdetik lagi hati aku
untk menulis something kt blog nie

entah tiba2 aku rase mcm ade something
yg dtg d fikiran aku
tp bila d fikir makin runsing
i don kwnow lah ape yg jadi

kdg2 idup ni komplicated jugak
mcm2 dugaan dtg menguji
aku nie kdg2 x kuat jugak
bila aku sedih
selalu kat umah aku tengok langit
kat cini jer xley tgk
nanti ape lak owg kate

tp itulah cara aku tenangkan fikiran
bahagia bila tgk langit
at least Tuhan still ade kt ats sane
yg paham parasaan aku
cara tu lebih baik kott..

tulah name nyer kehidupan
bila kita hepy,owg lain yg sedih
bila kita sedih.owg lain yg hepy
bak kata owg
life ni ibarat roda
bukan selalu kita d atas

aku cuma harapkan yg terbaik utk idup aku nie
hanya Tuhan yg tentukan segalanyer
even apepn jadi aku pasrah
mugkin ade sesuatu yg menanti d penghujung
amiinnnn.....

No comments:

Post a Comment