Blogger Layouts
kejar cita2 sebelom kejar cinta..

Thursday, June 3, 2010

cinta matrik

mlm td aku dah post sal cinta d kmpk
tp aku dah delete pon
bg aku tu terlalu privacy kot
ak x suka sgt owg taw sal idup aku lebih2

ckup taw sekadar taw jer
selebihnyer biarlah jd rahsia idup
yg plg penting ape yg jadi kt kmpk
bayk ubah idup aku jd mcm skang
cinta dunia kdg2 x kekal jugak

tp jujur lah aku ckp
memang aku sedih sgt
kdg2 bila duk sorang2
selalu jugak aku pikir sal dier
tp dier entah ingat entah tidak..
maklumlah da de peganti
lawo plak tu...
same level ngn dier
same2 bijak
jaoh kalo nak di bandingkan ngn aku
aku cuma ley doakan moga diorang hepy together..
sweet couple of the year kot..

biarlah kenangan jd kenangan
da sampai mase utk aku betul2 lupekan dier
biar takdir jer yg tentukan
ape yg terbaik...
moga kebahagian jugak menanti aku di penghujung sana....

No comments:

Post a Comment