Blogger Layouts
kejar cita2 sebelom kejar cinta..

Thursday, June 3, 2010

BBA ( MARKETING)







dak2 kos marketing paling ramai
maybe sebab kos ni sonok kot
waktu sem 1 just ade 1 kelas jer
cuma sem2 bertambah jd 2 kelas

dalam kelas aku ni ade mcm2 geng n kerenah masing2
ade yg jenis senyap,ade yg jenis kecoh2
tp seyesly memang sonok lah ngn diorang semua
konpem akan jd kenangan plg indah bila grad nant

geng 1..
of course lah aku ngn kwn2
kitaowg biase jer
jenis yg bising jugak tp bertempatlah
ade mase kami main, kami main
bila stady, kami stady..

geng 2..
geng kak ain n kwn2
kat sini ramai kakak2
so aku panggil diorang pn kakak2..
aku baik jer ngn diorang apelg kak ain
selalu citer sal someone kt dier
diorg seme pn jenis yg kelakar2..
kalo sembang ngn diorg mesti sakit perot dibuatnyer

geng 3
geng2 yg kuat stady..
24 jam ngn buku jer
kdg2 jeles jugak aku
tiba2 m00d yg malas jd rajin bila tgk diorang
diorang suka bertanya kalo x paham
kalo aku lebih suka x paham
nak tanyer malu..
huhuhu..
apepn respect lah this geng..
special buat atikah n kwn2..

geng 4
aku x kamcing sgt ngn geng nie
ckp bila ade benda jer
diorang pon jenis x gaul sgt
suka wat hal sendiri
tp kdg2 kalo di ajak sembang sebenarnyer ok jer

geng 5
haa...
geng ni pon mcm kak ain jugak
geng kakak2..
sgt kelakar dan pandai melawak
diorag jenis yg happening
kalo ade ape2 pon kak chot lah jd tempat mengadu
apepn kak chot byk pengalamn..
dier matang dlm handle something..

geng 6..
ni geng dak2 laki
diorang sgt okew
sporting and xde r sombong
masing2 diorang ni ade scandal
tp okew lah
ade jugak kumbang2 dlm kelas kitaowg
cuma sorang jer yg x suka bergaul..
tp ngn aku rapatlah
sape lagi kalo bukan zahid
sgt pelik orgnyer

apepon aku hepy sgt dapat dak2 kelas mcm diorang
sayang kamo semua..
moga sem2 akan datang makin bertambah memori antara kita semua

No comments:

Post a Comment