Blogger Layouts
kejar cita2 sebelom kejar cinta..

Tuesday, June 8, 2010

sayang..

ape makne sayang,,,,
kalo just kita jer duk puja2
sedangkan owg lain membenci kita dlm diam..
xde gunanyer...

so better x yah nak syg lebih2
x kirelah kwn mahupon kekasih
nak sayang lebih boleh
tp pada Dier yg 1
Tuhan Yg Maha Pengasih lg Maha Penyayang..

ape kite buat seme salah di mata owg
and kalo jadi ape2 hanya kita yg dipersalahkan
mcm kita ni xde perasaan kott..
hati manusia seme same jer...
susah dlm nak mencari org2 yg sempurna dlm idup
sebab memg xde yg sempurna pon..
entahlah aku..
susah sgt2 nak paham ngn life..
aku igt nak delete 1 entry yg ade lm blog aku nie..
sebab bg aku skang my life mcm ape entah..
tp x sampai ati..
sebab aku appreciate sgt2 owg2 yg ade kt sekeliling aku,,,
even owg nak appreciate aku ke x..
aku x kisah...

wallahuallam...

No comments:

Post a Comment