Blogger Layouts
kejar cita2 sebelom kejar cinta..

Tuesday, June 8, 2010

sakit hati?...whatever lah...

knplah kalo owg lain sakit hati
senang jer nak luahkan...
aku kalo sakit hati sgt pon just simpan dlm hati
kalo dah xley tahan sgt
aku nangis..
itu lg baik..
paling tidak pon
aku akn share ngn owg yg aku btl2 yakin..

apepon kalo bab hati nie
mcm kita bermain dgn api..
something yg baik akn jd bad...
aku mls lah nak pikir
buat serabut kepala jer..
so biar keadaan yg ubah segalanyer
Allah lagi taw ape yg terbaik..

bak kata sowg kawn ku...
kalo kita terlampau jage hati org
sampai hati kita x terjaga
nak buat ape..
just waste time..
so better just diamkan diri dari ckp..
lagi mendamaikan keadaan..
bukan jenis aku jugak lah
nak kenakan owg suka2 hati
at least hargai org lain..
baru orang akan hargai diri kita balik
selemah-lemah kita ni manusia
still lg ade kekuatan..

No comments:

Post a Comment