Blogger Layouts
kejar cita2 sebelom kejar cinta..

Thursday, June 3, 2010

special utk dak2 eko



ni turn aku tulis sal geng2 eko lak
first citer sal mc da gojes lah
aku dah anggap dier mcm kakak
bg aku dier baik
bila aku menangis
mesti dier owg first yg aku cari
kalo xdop depan mate
aku akan mesej
al least dpt jugak ayat2 keramat mc da tue
''dont to be naughty''
sem depan susah dah nak jupe
coz dah x seumah
apepn kenangan bersama dier sentiasa d hati..

sal jono aku dah tulis kt post sebelom ni
mls lah nak tulis byk kali

izza n kakteem
ni sowg kakak n sowang adik
asyik heppy go lucky jer
bak kate owg periang sentiasa
mereka ni kamcing
xley dipisahkan
mane ade izza ctulah ade kaktem
aku sentiasa ingat kenangan ngn diorag..
dulu selalu jugak lepak ngn diorg
tp last2 sem 2 ni
ade dugaan yg mendatang
yg kdg2 buat kitaowg jd mcm x rapat
apepn yg jadi aku tetap syg diorang berdua

sowang lagi ni aku dah anggap mcm adik aku
walaupn dier lg matang kot dr aku
tp gitulah..
dier cantik sgt and jenis yg heppy2 jugak
aku bkn sengaja nak buat keadaan jd mcm tue
teros trang aku syg dier jugak same mcm kwn2 lain
aku doakan yg terbaik utk dier
forgive me k..

penny and sana
ni pon dua2 cute
kelakar jgn di tanyer lah,
memg kenakalan yg amat
penny ni aku kenal sebab dier kwn kak nadiah
apepon moga diorg berdua ni mantain cute..
hehehe

No comments:

Post a Comment